Splošna pravila in pogoji poslovanja

www.vrecke-za-sesalnike.si

 Pogoji poslovanja v češkem jeziku


1. Namen sploših pravil, pogojev in kontakt

1.1. Namen sploših pravil in pogojev

Za poslovne transakcije med podjetjem VACS TRADE s.r.o., Strážnického 1589/2, 571 01 Moravská Třebová, Češka, ID za DDV: CZ05249708 (v nadaljevanju “Prodajalec”) in Stranko* veljajo samo splošna pravila in pogoji iz nadaljevanja, kot so veljavna v trenutku nakupa v spletni trgovini na https://vrecke-za-sesalnike.si/.  Upoštevajte, da izpuščamo poimenovanje spolov, da bo to besedilo lažje berljivo. Ti splošni pogoji veljajo za naše stranke vseh spolov.

Drugačna ali alternativna pravila s strani stranke veljajo samo v primeru, da so s prodajalcem dogovorjena v pismeni obliki.

1.2. Kontakt:

Z nami lahko v stik stopite na naslednje načine:

  • VACS TRADE s.r.o., Strážnického 1589/2, 571 01 Moravská Třebová, Češka
  • S klicem na številko za pomoč strankam: +386 41 518 517
  • Z elektronskim sporočilom na: info@vrecke-za-sesalnike.si


2. Splošni pogoji za uporabo spletne trgovine

2.1. Storitve spletne trgovine so dostopne samo osebam, starejšim od 18 let.

2.2. Osebe, ki še niso dopolnile 18 let morajo za uporabo spletne trgovine pridobiti oz. imeti dovoljenje staršev ali skrbnikov.

2.3. Stranka velja za potrošnika pod pogojem, da namena naročanja dobav in storitev ni mogoče pripisati komercialnim ali samozaposlenim poklicnim dejavnostim te stranke. Trgovec je vsaka partnerska ali fizična ali pravna oseba, ki pri sklenitvi pogodbe deluje pri opravljanju komercialnih ali samozaposlenih dejavnosti.

2.4. Z registracijo prenašate osebne podatke. Za obdelavo vaših podatkov potrebujemo vaše soglasje, sicer žal ne morete uporabljati spletne trgovine. Vrsta in način obdelave vaših podatkov sta pojasnjena tukaj: Politika zasebnosti in varstvo osebnih podatkov

2.5. Da bi zagotovili, da smo pravilno zabeležili vaše podatke, vam bomo po registraciji v spletno trgovino poslali e-pošto s prošnjo, da preverite in potrdite svoje podatke.

2.6. Izdelki se prodajajo samo v količinah, primernih za osebno uporabo.


3. Obdelava vaših osebnih podatkov

3.1. Vaše soglasje za obdelavo vaših osebnih podatkov je prostovoljno, vendar moramo opozoriti, da se brez soglasja z obdelavo, v spletno trgovino ni mogoče registrirati in je uporabljati. Vse ostale podatke o varstvu podatkov najdete v našem Politika zasebnosti in varstvo osebnih podatkov.

3.2. V nekaterih primerih vas bomo v naši spletni trgovini zaprosili za soglasje, da vam lahko pošiljamo oglase, npr. posebne ponudbe, znižanja itd. To soglasje je prav tako prostovoljno in ga lahko kadar koli prekličete. Več lahko izveste v naši politiki zasebnosti.


4. Naročila

4.1. Naročila se oddajo na https://vrecke-za-sesalnike.si/

4.2. Izdelki v spletni trgovini so označeni tako, da prejmete vse pomembne informacije o izdelku (cena, količina).

4.3. Pri naročilu izberete svoj izdelek, ki vam najbolje ustreza.


5. Kako nakupujem v spletni trgovini?

5.1. Izbrani izdelek s klikom na gumb »Dodaj v košarico« prestavite v spletno nakupovalno košarico. To je nezavezujoče.

5.2. Vse izdelke v nakupovalni košarici si lahko ogledate s klikom na ikono »Nakupovalna košarica«, ki je vidna v zgornjem delu spletne strani. Od tu lahko izdelke tudi izbrišete ali spremenite naročeno količino izdelka.

5.3. Za nakup izdelkov v košarici kliknite na gumb “Nakup”.

5.4. Za nakup artiklov ni potrebna registracija. V kolikor se registrirate, imate na voljo še druge možnosti, npr. povzetek naročila, shranjene naslove za pošiljanje in zgodovino naročil.

5.5. Izberite želeni način pošiljanja in naslov

5.6. Po tem lahko izberete želeni način plačila. Izbirate lahko med: plačilom po povzetju, predplačilom - nakazilom na TRR ali plačilom s kartico (Visa/MasterCard) preko storitve COMGATE.

5.7. Po izbiri načina plačila določite način dostave in naslov za dostavo. Po izbiri možnosti lahko še naprej nakupujete ali preverite povzetek naročila.

5.8. S klikom na gumb »Nakup« pošljete zavezujočo ponudbo za nakup blaga v nakupovalni košarici. Pred tem morate potrditi polje, da sprejemate te splošne pogoje.

Naročilo je za vas v tem trenutku zavezujoče. Če želite spremeniti svoje naročilo, se obrnite na oddelek za pomoč strankam.

5.9. Kot potrošnik imate pravico do odstopa od pogodbe, na kar zgoraj opisani postopek nima vpliva.

5.10. Od predložitve zavezujočega naročila lahko med postopkom naročanja do faze plačila kadarkoli odstopite. Da bi to storili, je dovolj, da se vzdržite nadaljnjih korakov in zapustite stran za naročilo. To storite tako, da kliknete gumb, ki vam omogoča, da se vrnete na prejšnjo podstran ali na katerokoli naključno podstran ali na izdelek na spletnem mestu https://vrecke-za-sesalnike.si/. Naročilo, ki ni oddano, vam ne bo poslano.

5.11. Prodajalec vam bo po prejemu naročila po e-pošti poslal potrditev naročila, ki ponovi podrobnosti vašega naročila, kar šteje za sklenitev prodajne pogodbe.

5.12. Prodajalec se lahko na vas obrne po telefonu (če ste navedli telefonsko številko) ali po elektronski pošti, da razjasnite vsa morebitna vprašanja, ki se lahko nanašajo na naročilo in dostavo. Telefonske številke in elektronska pošta se uporabljajo samo za obdelavo naročil in pošiljk in se ne smejo uporabljati za promocijske namene, razen če ste za to oddali izrecno soglasje.


6. Cene

6.1. Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih, in vključujejo zakonsko določen davek na dodano vrednost. Poleg tega obstajajo še stroški pošiljanja, katerih višina je odvisna od načina dostave in plačila. Ti stroški se obračunajo ločeno. Pred oddajo naročila bo cena, vključno z veljavnimi zakonskimi davki na dodano vrednost in stroški pošiljanja, ki so nastali, ponovno prikazana.

6.2. Cena, ki je navedena ob zaključku naročila, je končna cena. Prodajalec in kupec sta vezana na to ceno. Po tem se cena ne bo več spremenila, tudi če prodajalec pozneje zniža ali dvigne ceno izdelka.

6.3. Prodajalec si poleg tega pridržuje pravico, da v okviru obstoječe zakonodaje prilagodi cene v spletni trgovini, ponudi nove izdelke in ponudi ali ukine popust.


7. Dostopnost izdelkov

7.1. Izdelki, ki so na voljo v spletni trgovini, so na splošno na voljo. V redkih izjemah, npr. če določen izdelek naroči več kupcev, pa ni mogoče izključiti, da izdelek ni več na voljo. V tem primeru boste takoj obveščeni, da izdelek ni več na voljo. Za izdelke, ki niso na voljo se ne sklene pogodba. Izdelki se dostavljajo dokler so na zalogi.


8. Načini in čas dostave

8.1. Naročeni izdelki se dostavljajo samo na področju Republike Slovenije.

8.2. Čas dostave je po navadi 2-7 delovnih dni. Naročila pošiljamo od ponedeljka do petka; to pomeni, da sobota pri izračunu časa dostave ni vključena. Rok dostave prične teči z dnem potrditve pošiljanja. Če artikla ne bo več na voljo ali ga zaradi drugih razlogov ne bomo mogli poslati, boste o tem obveščeni.


9. Načini plačila

9.1. Na voljo so vam naslednji načini plačila: plačilo po povzetju, predplačilo oz. nakazilo na TRR in plačilo s kreditno kartico (Visa / Mastercard).

9.2. Če kot način plačila izberete kreditno kartico, boste samodejno preusmerjeni na spletno mesto ponudnika plačilnih storitev COMGATE.

9.3. Če izberete predplačilo ali spletno plačilo, bomo izdelke pripravili za pošiljanje takoj, ko bomo prejeli celoten znesek računa. Takrat začne teči omenjeni dostavni rok.

9.4. Prosimo pomnite: Nikoli vas ne bomo po e-pošti obvestili o spremembi našega bančnega računa in nato zahtevali plačilo kupnine z nakazilom. Zanemarite kakršno koli takšno sporočilo in ne izvedite plačila. Če pride do tega, pošljite e-poštno sporočilo, ki ste ga prejeli, na naslednji e-poštni naslov: e-mail.

 

10. Stroški dostave

10.1. Dostavljamo samo na naslove v Republiki Sloveniji.

10.2. Stroški dostave so odvisni od izbranega načina dostave in znašajo:

  • EUR 4.90 (DDV vključen) za dostavo na izbrani dostavni naslov ali EUR 3.90 (DDV vklučen) za dostavo na Pickup točko. Doplačilo za plačilo po povzetju znaša EUR 1,00.
  • Dostave za naročila več pakiranj vrečk za sesalnike so brezplačne. V kolikor je dostava brezplačna je to označeno v obrazcu za naročanje in v nakupovalni košarici.


11. Politika odstopa

11.1. Pravica do odstopa

Pravico imate, da v štirinajstih dneh odstopite od te pogodbe, ne da bi navedli razlog. Odstopni rok je štirinajst dni od dneva, ko naročene izdelke prejmete. Če želite uveljaviti pravico do odstopa, nas morate o tem obvestiti na: VACS TRADE s.r.o., Strážnického 1589/2, 571 01 Moravská Třebová, Češka, na telefonsko številko: +386 41 518 517, ali po elektronski pošti na: info@vrecke-za-sesalnike.si z jasno izjavo (npr. pismo ali e-pošta) vaše namere o odstopu od pogodbe. Če želite, lahko uporabite standardni obrazec za odstop (točka 11.3.), vendar to ni potrebno. Da bi se držali odstopnega roka zadostuje, da pred potekom odstopne dobe pošljete obvestilo, da uveljavljate svojo pravico do odstopa.

11.2. Posledice odstopa

Če odstopite od te pogodbe, vam moramo nemudoma, najpozneje pa v 14 dneh od dneva, ko prejmemo obvestilo o odstopu od pogodbe, povrniti plačilo, ki smo ga od vas prejeli. Stroški pošiljanja niso predmet vračila (v kolikor niste plačali stroškov pošiljanja bomo povrnili celoten znesek). Za vračilo bomo uporabili isti način plačila, ki ste ga uporabili za prvotno transakcijo, razen če se z vami izrecno ne dogovorimo drugače; v nobenem primeru vam ne bomo zaračunali tega vračila.

Vračilo lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo blaga. Blago morate poslati nazaj ali vrniti takoj, vsekakor pa najpozneje v štirinajstih dneh od dneva, ko nas obvestite o odstopu od pogodbe. Ta rok je izpolnjen, če blago pošljete pred iztekom obdobja štirinajstih dni. Naslov za pošiljanje blaga je:

  • Packeta International_ DPD d.o.o., ID 93078214, vrecke-za-sesalnike.si, Depot Maribor, Tržaška cesta 43, 2000 Maribor. 

Za izgubo vrednosti izdelka morate plačati samo v primeru, da je bilo ob pregledu stanja, lastnosti in funkcionalnosti vrnjenega izdelka ugotovljeno, da je do zmanjšanja vrednosti pripeljalo neprimerno ravnanje z izdelkom z vaše strani.

11.3. Obrazec za odstop od pogobe

Če želite odstopiti od pogodbe izpolnite obrazec in ga pošljite po navadni ali elektronski pošti (Priloga št. 1 teh pogojev poslovanja).


12. Dodatna pravica do vračila

12.1. Poleg zakonske pravice do odstopa od pogodbe vam nudimo dodatno pravico, da kupljeno blago vrnete v roku 3 mesecev od datuma prejema blaga. Ta pravica velja za vrečke za sesalnike.

12.2. Zahvaljujoč tej pravici do vračila lahko prekličete pogodbo tudi po izteku 14-dnevnega odstopnega roka (glej točko 11. Pravica do odstopa), tako da nam blago pošljete nazaj v 3 mesecih od datuma prejema (rok prične teči z dnem prejema blaga). Za ohranitev roka zadostuje, da blago pravočasno pošljete oziroma izpolnite in pošljete obrazec za vračilo z našega spletnega mesta.

12.3. Ta pravica do vračila velja le pod pogojem, da je blago vrnjeno v prvotnem stanju, nepoškodovano in v originalni embalaži. V enem pakiranju lahko manjka ena vrečka za sesalnik, katero ste preizkusili, ostala pakiranja morajo biti originalno zapakirana (v neodprtem pakiranju).

12.4. V primeru odstopa od pogodbe krije stroške vračila blaga potrošnik.

12.5. Račun, ki ste ga uporabili za plačilo, je račun, na katerega vam bodo sredstva povrnjena. Če ste plačali preko kreditne kartice, se vam kupnina vrne na kartico.

12.6. Radi bi poudarili, da dodatna pravica do vračila ne vpliva na zakonsko določeno pravico do vračila in je od nje v tem pogledu neodvisna. Dodatna pravica do vračila ne omejuje garancijskih pravic.


13. Garancija

13.1. Za napake na kupljenem blagu lahko uveljavljate garancijo v skladu z zakonskimi določbami razdelka IV ZVPot. Zahtevate lahko popravilo ali nov izdelek, vendar imamo pravico, da vam ponudimo nov artikel, če bi bilo popravilo obstoječega povezano s previsokimi stroški ali delom. Garancijski zahtevki potečejo 2 leti po dostavi blaga.

13.2. Prosimo vas, da ob uveljavljanju garancije navedete številko naročila, svoje ime, naslov in kratek opis razlogov za vašo reklamacijo. Na vašo reklamacijo bomo odgovorili najkasneje v 8 dneh od prejema. Pri reklamaciji naročila uporabite obrazec, ki je del priloge št. 2 teh pogojev poslovanja.

13.3. Stvarna napaka: skladno z zakonskimi določbami 37.člena ZVPot napaka šteje za stvarno:

- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

13.4. Pravice iz naslova stvarne napake:

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali

- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

- vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

14. Postopki reševanja sporov

14.1. V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZisRPS) (Uradni list RS, št. 81/15), ki ureja izvensodno reševanje sporov med ponudnikom in potrošnikom, podjetje VACS TRADE s.r.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje VACS TRADE s.r.o.si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

15. Lastništvo izdelkov

15.1. Prodajalec ima lastništvo nad izdelki do trenutka, ko je bila plačana polna nakupna cena za izdelke.

 

16. Avtorske pravice

16.1. Vsebina tega spletnega mesta, vključno s fotografijami, filmi in besedili, je zaščitena z zakonom o avtorski in drugih pravicah. Uporaba slik, filmov in besedil je dovoljena samo za zasebno uporabo, nadaljnja uporaba brez izrecnega pisnega soglasja prodajalca pa ni dovoljena.

 

17. Veljavna zakonodaja in pristojnosti sodišča

17.1. Vse pogodbe sklenjene med prodajalcem in stranko so sklenjene skladno z zakoni, ki veljajo v EU.

17.2. Potrošnik lahko za pomoč pri reševanju sporov uporabi tudi plaformo za spletno reševanje sporov, dostopno na povezavi: Generalni direktorat za pravosodje in potrošnike



18. Spremembe splošnih pogojev

18.1. Prodajalec ima pravico, da splošne pogoje enostransko spremeni, če je to potrebno zaradi prilagoditve sprememb pravnega ali tehničnega okvira. Stranke bomo o prilagoditvah obvestili z vsebino spremenjene uredbe. Sprememba postane del pogodbe, če kupec pisno ne nasprotuje spremembi v šestih tednih po prejemu obvestila, da je sprememba vključena v pogodbeno razmerje do prodajalca.


Velja od: September 2021


Priloga št. 1: Vzorec obrazca za odstop od pogodbe

Priloga št. 2: Reklamacijski zapisnik

Nadstandardna garancija

100-%garancija na vračilo blaga

blago lahko vrnete v 3 mesecih od nakupa brez navedbe razloga

vrnete lahko tudi odprto pakiranje vrečk

pakiranje lahko vrnete tudi v primeru, da je ena vrečka uporabljena in manjka